Joanna Janowicz

Kreowanie Marki

Joanna Janowicz

Kreowanie Marki

Biography

Strateg marki, life & business coach, doradca wizerunkowy. Wyróżniona nominacją do tytułu „Człowiek Roku BRIEF 2012” w kategorii „Ludzie PR” za profesjonalną komunikację związaną z Oficjalną Strefą Kibica na EURO 2012TM w Poznaniu. Jej projekty PR realizowane dla EURO Poznań 2012 otrzymały statuetkę Złotych Spinaczy i 3 wyróżnienia Związku Firm Public Relations. Za zmianę wizerunku Stadionu Narodowego w Warszawie, uhonorowana nagrodą specjalną PRoton TERAZ POLSKA. Współpracowała z największymi mediami w Polsce i za granicą: TVN, Polsat, TVP, Radio ZET, RMF, Polskie Radio, Discovery Int.

Przygotowuje personalizowane strategie dla firm i pracuje z osobami indywidualnymi nad ich marką osobistą. Organizuje Metamorfozy dla Mam z Drużyną Szpiku. Prowadzi autorskie szkolenia wizerunkowe i motywacyjne. Współpracowała i współpracuje m.in. z: INEA Stadion, HOT_elarnia****&SPA_larnia daySPA, Karlik Art Volvo, Blow Up Hall5050 Stary Browar, PL Europa S.A., Milewski & Partnerzy, Międzynarodowe Targi Poznańskie. Na polski rynek wprowadza amerykański brand Taylor Says – dla kobiet odważnych i wyjątkowych. Nurkuje, biega, jeździ na desce, morsuje.  Mówi, jak Donald Trump: Jeśli już masz myśleć, to THINK BIG! Zarządza joannajanowicz.com i taylorsays.pl

PERSONAL BRANDING – MASZ LAMBORGHINI, NAUCZ SIĘ NIM JEŹDZIĆ!

Zastanawiałeś się kiedyś, co czyta z Ciebie  przyszły klient, gdy mówisz lub działasz nieświadomy wrażenia, które wywierasz? Jesteś spójny? Umiesz się sprzedać? Masz to coś, co pozwala zaufać Ci od razu? A może wprost przeciwnie? Przyciągasz nie tych ludzi, na których Ci zależy? Nie ci kontrahenci, nie ta skala biznesu.
Twój sposób postępowania, a nawet styl życia przekonuje do Twoich kompetencji i uwiarygadnia Twoją skuteczność. Albo nie. Niezależnie od tego w jakim zawodzie pracujesz i gdzie chcesz odnosić sukcesy, Twój potencjalny klient obserwuje Cię i wyciąga wnioski. Nie kupuje usługi. Kupuje Ciebie. To, jak Cię widzi – jest lustrem Twoich umiejętności eksperckich. Zastanawiałeś się kiedyś, czy Twój wizerunek  w oczach innych pomaga Ci w biznesie?
Każdy z nas jest wyjątkową marką. Więc, co nas ogranicza w budowaniu własnego brandu? Zapraszam serdecznie, powiem Wam, jak przełamać bariery, by wyróżniać się w biznesie!